منوی دسته بندی

مودی محوری و مردم داری باید سرلوحه امور باشد

مودی محوری

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران،تاکید کرد: در راستای وصول با اصول مالیات، مودی محوری،مردم داری و تکریم و احترام به مودیان مالیاتی باید سرلوحه کارمان باشد.
به گزارش رسانه مالیاتی ایران، نوری، رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران، بیان کرد: دسترسی به تراکنشهای بانکی یک فرصت است و با درست عمل کردن و بررسی دقیق اطلاعات مربوط به تراکنش آنها همکاران می توانند به گسترش عدالت مالیاتی کمک کنند.
وی دسترسی و بررسی اطلاعات بانکی مودیان را در راستای هوشمندسازی نظام مالیاتی و وصول با اصول ومبارزه با فرار مالیاتی و شناسایی مودیان جدید دانست.
رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران، با اشاره به اینکه اداره ای تحت عنوان مالیات تراکنش های بانکی و مالیات پولشویی نداریم، گفت: تراکنش های بانکی به خودی خود مشمول مالیات نمی شوند بلکه بر اساس آن میزان فعالیت های اقتصادی و درآمد مودی مشخص می شود که با رعایت دقیق بخشنامه ابلاغی سازمان می توان میزان مالیات واقعی و عادلانه مودی را مشخص کرد.
نوری با بیان اینکه در راستای وصول با اصول مالیات، مودی محوری،مردم داری و تکریم و احترام به مودیان مالیاتی باید سرلوحه کارمان باشد، تاکید کرد: تراکنشهای مالیاتی میتواند به گسترش عدالت مالیاتی بیش از پیش کمک کند و وصول مالیات، حقوق حقه دولت و ملت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *